facebook pixel

Izbira primernega poslovnega prostora je ključ do poslovnega uspeha

Popoln poslovni prostor izpolnjuje tri poglavitne zahteve – spodbuja učinkovito in tekoče poslovanje, predstavlja vašo dejavnost v dobri luči ter omogoča prostor za rast/širjenje vaše dejavnosti. Izbira poslovnega prostora je torej odločitev, ki utegne ključno vplivati na uspešnost vašega posla. Ne glede na vrsto dejavnosti vam bo pri odločanju najbolj pomagalo naslednje izhodišče: postavite se v kožo svojih strank!
| Ogledov: 0

Osrednja lastnost dobrega poslovnega prostora: dostopnost

Udobje ljudem pomeni veliko, če strankam ne morete zagotoviti preprostega ter priročnega dostopa do svoje poslovalnice, bodo šli drugam. V prvi vrsti morate torej razmisliti o lokaciji in pritrdilno odgovoriti na naslednja vprašanja: Je lokacija poslovnega prostora vašim potencialnim strankam lahko dostopna, tako peš kot z avtom ali javnim prevozom? Je v bližini na voljo dovolj brezplačnih parkirnih prostorov? Omogoča prijazen dostop tudi osebam z gibalnimi ovirami?

Izberite lokacijo, ki poslovnemu prostoru omogoča opaznost

Če je dostopnost najpomembnejša lastnost dobrega poslovnega prostora z vidika vaših strank, pa je za vas ključna njegova opaznost. Visoka opaznost namreč omogoča pridobivanje številnih novih strank.

Idealna lokacija, ki poslovnemu prostoru daje opaznost, je v okolici z veliko gostoto prebivalstva. V soseski, ki jo dnevno prečka veliko peščev in je hkrati dovolj blizu večje prometne ceste. K pridobivanju strank pripomorejo tudi številne podobne ali komplementarne dejavnosti v okolici, ki privabljajo ljudi neposredno v vašo bližino.

Z atraktivnimi in redno osveženimi izložbenimi okni, zunanjim oglaševanjem, obvestili o posebnih ponudbah, občasnimi stojnicami in dogodki pred lokalom boste potencialne stranke nedvomno pritegnili k ogledu svoje ponudbe.

Uredite prostor z mislijo na potrebe vaših strank in v skladu z značilnostmi vaše dejavnosti

Poleg izbire dostopne in opazne lokacije morate razmisliti tudi o možnosti primerne ureditve poslovnega prostora. Dobro je, če imate pri tem čimbolj proste roke. Tako boste lahko svoj poslovni prostor organizirali glede na potrebe vaših strank, v skladu z identiteto vaše tržne znamke in z upoštevanjem značilnosti, ki se nanašajo na konkretno dejavnost, ki jo opravljate.

Če želite na primer odpreti kavarno, je dobro izbrati lokacijo, kjer veliko ljudi mimo hodi peš, bodisi v službo bodisi po opravkih. Potrebovali boste dovolj velik prostor, ki ga je moč urediti in razporediti tako, da omogoča hitro postrežbo ter prijeten, domač ambient. Razmisliti morate tudi o možnosti ureditve zunanjih prostorov.

Za frizerski ali kozmetični salon je najprimernejša lokacija v urejeni soseski, polni življenja, saj ljudje velikih industrijskih središč ne povezujejo z lepotnimi preobrazbami. Ker stranke k vam pridejo z namenom razvajanja, pa mora prostor omogočati ureditev, ki strankam ponuja celovito izkušnjo sprostitve, poživitve in razvedrila.

V specializirane trgovine so se zaradi ponudbe stranke pripravljene pripeljati tudi od daleč, zato je pomembna lokacija z udobnim dostopom oz. dovozi z mestnih vpadnic in zadostnim številom parkirnih mest. Primeren dostop mora biti zagotovljen tudi dobaviteljem. Poslovni prostor z velikimi okni vam bo omogočil, da že pridobljene ali potencialne stranke obveščate o novih izdelkih, akcijah, posebnih dogodkih itd. Prostori trgovine morajo biti organizirani tako, da se bodo stranke v njih hitro znašle.

Vprašanja, ki pomagajo pri izbiri poslovnega prostora

Ne glede na to, za kakšno dejavnost iščete nov poslovni prostor, vas bo poznavanje potreb in želja vaših strank zagotovo vodilo k pravi izbiri. Naj za konec še enkrat ponovimo bistvena vprašanja, ki si jih morate pri tem zastaviti:

• Je lokacija prostora lahko dostopna?
• Je v soseski dovolj velika gostota prebivalstva?
• Se prostor nahaja na vidni in prometni lokaciji?
• Je v okolici ponudba podobnih in komplementarnih dejavnosti?
• Ali prostor zadostuje vsem tehničnim potrebam in se ga da urediti v skladu z identiteto tržne znamke in značilnostmi dejavnosti, ki jo opravljate?

Na koncu si ne pozabite dovoliti tudi nekaj domišljije! Želimo vam veliko uspeha na vaši poslovni poti!

Lastnosti poslovnih prostorov v soseski Celovški dvori
 

Odlična dostopnost –  posameznemu poslovnemu lokalu pripada več parkirnih mest v garaži, iz katere je neposreden dostop do kletnega dela poslovnega prostora, povezanega s pritličjem. Soseska ima tudi odlične prometne povezave – mestni potniški promet, bližina severne obvoznice in centra Ljubljane ter urejen dovoz s Celovške ceste.

Veliko število prebivalcev v soseski Celovški dvori, ki bo v prihodnosti še naraščalo,  pomeni veliko število potencialnih strank in zagotavlja donosnost mnogim poslovnim dejavnostim.

V neposredni okolici je dnevno veliko pešcev (stanovalcev in obiskovalcev soseske Celovški dvori), lokacija poleg Celovške ceste, ene najprometnejših v Ljubljani, pa pomeni, da se dnevno mimo vozi tudi veliko število avtomobilov. Poslovni prostori imajo velika izložbena okna, ki ponujajo priložnost za privabljanje strank.

Lokacija v središču razvite infrastrukture v eni najživahnejših četrti, kjer je raznolika ponudba dejavnosti.

Arhitekturna zasnova omogoča ureditev prostorov povsem v skladu z vašimi željami in glede na potrebe vaših strank in dejavnosti, ki jo opravljate.